فروم اتحاد: بچه ها کجایین...

سلام به همه متحدای گل

بچه ها تمنا میکنم یه کم به فروم اتحاد توجه کنین. باور کنین یه سر به فروم زدن هیچ زحمتی نداره، من با همه مسئولیت هایی که دارم بازم سر میزنم، الان دیگه کم اتفاق میفته کسی فوتبال رو دوست نداشته باشه، یه تاپیک ایجاد شد که از شما درباره فوتبال نظر خواستن، حتی خود من که علاقه زیادی ندارم رفتم یه نظر دادم، خودمم به شما گفتم اگه میخواین چیزی تو وبلاگ بذارین تو فروم بگین، و الان اعلام میکنم که اگه میخواین مطالب مورد نظرتون بیاد تو وبلاگ، فقط توی فروم نظر بدین که اگه تو وبلاگ نظری بدین در باره مطلبی که میخواد قرار بگیره، توجهی بهش نمیشه. حتی اگه میخواین لینک سایتتون به اینجا اضافه شه بازم باید توی فروم اعلام کنید، به فروم توجه بیشتری بکنین و ضمناً یادتون نره که وقتی به شما اعلام میشه تو یه ساعت خاص تو چت روم باشید، تعلل نکنید که این به منزله ضعف فعالیت شما خواهد بود.


با تشکر

وزیر امور خارجه

و

مدیریت وبلاگ

‌Black.Tigers

نظرات 1 + ارسال نظر
کامبیز(edikamy) دوشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:44

سلام
واقعا زحمت میکشن ممنون از کارهایی که به خاطر ما انجام میدید

خواهش میکنم، وظیفست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد