زندگی پس از تراوین ازدید یک بازیکن

حالا بعضی (بعضی... بلا نسبت شما) از بازیکنا سوء استفاده نکنن برن عشقی بازی کننا!

یه بازیکن به نام سی تی یو هست که معتقده:


فردا بگن چیکاره ای؟؟ میخوای بگی نفر اول تراوین؟؟!!
فردا تو خیابون دعوات شد، میگی رنک هجومیم یکه میام کاتات میکنم؟؟!!
فردا بگن چقدر سابقه کارداری؟؟ چقدر تجربه داری؟؟ میگی 4 تا سرور تموم کردم؟؟!!
فردا زن و بچت ازت نون بخوان، میگی گندمزار سطح 500 دارم؟؟!!
فردا بخوای ماشین بخری، میگی 2000 تا طلا دارم؟؟!!
فردا بخوای بچه دار شی، میخوای از دارالفنون تحقیق کنی؟؟!!
فردا پول نداشتی، میری همسایه هاتو غارت میکنی؟؟!!
دزد بیاد خونت، میگی مخفیگاه سطح 10 دارم ؟؟!!
حالا هی بشین تراوین بازی کن!!!


راستی، نظر شما چیه؟


مشاهده پروفایل بازیکن


نظرات 3 + ارسال نظر
ئخقشظ شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 22:58 http://s1.travian.ir/karte.php?d=370521&c=1e

خیلی با حال بود

راستی کسی هست که از طریق تراوین منبع درامدی بدست بیاره...لول

خوب دوست من حتی اگه بتونی تنهایی یه سرورو ببری، بازم منبع درامدی در کار نیست! تراوین مدیرای خودشو تو ایران داره و کسب درا مد میکنه، البته دیده شده که بعضی ها اکانتشونو به یه مقام درستی رسوندن و با قیمت خوبی هم فروختن، تو سرور ۶ یه اکانت به قیمت ۱۰۰ هزار تومان فروخته شده بود!

jabbari شنبه 29 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:09

سلام بابا خیلی باحال بود
راستی شما اولین کسی هستید که اعتراف کرده از یکی برداشته
یکی یک چیزی می سازه (تو پروفایلش) به چه قد زحمت بعد 500 نفر می رن کپی می کننش می ندازنش تو پروفایل خودشون
آهان می خواستم بدونم معنی لول یا loooooooool چیه؟

عمو چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 14:22 http://sheypoori.blogfa.com

خیلی باحال بود! غش کردم..
من تو سرور 11 بازی میکنم. خیلیا تو این سرور دارن درآمدزایی میکنن. بعضیا با فروش نقره بعضیا با فروش منابع بعضیا با فروش اکانت. تو این سرور با اینکه هنوز یه هفتست که شروع شده اکانت 150 هزار تومنی هم وجود داره.
من خودمم دارم اکانتم رو رشد میدم که بفروشم.
اما خیلیا هم هستن که فقط پول خرج میکنن و .... هیچی نصیبشون نمیشه جز همینایی که نوشتی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد